MID – Editia 2010

Editia II – 8 septembrie 2010 – “Marketing in Direct”

GET TO EXPERIENCE

Editia a II-a a Conferintei Internationale “Marketing in Direct” a avut ca focus studiile de caz si aspectele concrete ale utilizarii diverselor instrumente de Marketing Direct. “Get to experience” a fost provocarea noastra si a speakerilor. Prezentarile au ghidat audienta pe drumul comunicarii directe, plecand de la cercetare, strategie si concept creativ, facand opriri la construirea bazelor de date, la telemarketing si vanzare si finalizand traseul cu evaluarea. Si cum experienta este cel mai bun dascal, au fost oferite spre model si analiza studii de caz, tactici de utilizat in diverse contexte, tips & tricks, do’s & don’ts.

Speakerii celei de-a doua editii “Marketing in Direct” au fost: Patrick Collister, John Griffiths, Dan Virtopeanu, Dela Quist, Tania Bianchi, Colin Egan, Florina Pinzaru, Doichita Zenoveiov. Printre temele abordate s-au numarat The new rules of communication, Creativity in DM, Descatusati potentialul brandului asupra campaniilor de email!, Capcanele Telemarketingului… intre mituri si legende, Evaluarea campaniilor de Marketing Direct.

De asemeni, audienta a interactionat cu alti specialisti romani in cadrul workshopurilor. Maia Novolan, Doru Panaitescu, Andrei Georgescu, Alexandru Manoilescu, Malina Iordache si Kasza Sandor au sustinut worksopul de Online & Mobile Marketing. Despre Telemarketing & Telesales au vorbit Cristian Nicoara, Silvia Iordache, Gabriel Muresanu si Oana Radu, iar Creativitate & Concept a fost tema preferata de Marius Pop, Cosmin Lacatusu, Alex Mira si Serban Goran.

Galerie video

Galerie foto