Program

Sesiuni de prezentari 2016

 

Ora
Durata
Prezentare
09:00 - 09:50 0:50 min coffee break
09:50 - 10:00 0:10 min Laura Dragomir - intampinare

10:00 - 11:00 00:60 min Zoe Cairns (UK No 1 Expert In Social Media and Online Marketing)

"Is Influencer Marketing a smart move for your brand?"

Learn how to accelerate your social media activities by engaging in influencer marketing. You will learn how to select relevant influencers for your company or brand / how to use tools to to find your influencers / how to engage and get your influencers sharing your message, increasing your reach and becoming ambassadors for your brand

11:00 - 11:15 0:15 min coffee break
11:15 - 11:45 0:30 min Stela Toderascu (Commercial Marketing Manager AVON Romania & Moldova)

"Povesti care schimba lumea brand-ului tau!"

Oamenii care dau LIKE sau Follow au asteptari si reactii usor de urmarit, iar fiecare zi in social media este despre adaptare si utilitate, ascultare si raspuns, content calitativ si inspirational – impactul e dat de Planificare, masurare, targetare si inspiratie.

11:45 - 12:15 0:30 min Alex Dona (Owner Infant Media )

"Viralizarea sta in puterea mesajului, nu in bugetul de promovare"

Ce trebuie sa contina un mesaj pentru a deveni viral? In loc ca brandurile sa aloce bugete pentru propagarea fortata a unui mesaj mai bine isi asuma mesaje si campanii cu mesaj puternic, adaptate populatiei si hot-topicurilor retelelor sociale, asigurand astfel o viralizare naturala, un fan-base in crestere si mii de feed-back-uri venite natural, ca parte din dialogul cu consumatorii brandului respectiv.

12:15 - 12:30 0:15 min coffee break
12:30 - 13:00 0:30 min Alexandru Negrea (Consultant Social Media )

"10 idei pentru creșterea vânzărilor în social media"

În 2016 avem nevoie să fim pragmatici când vine vorba despre social media, nu ne mai jucăm cu metrici care nu înseamnă nimic, așa că iată 10 idei concrete pentru a crește vânzările în perioada următoare.

13:00 - 13:30 0:30 min Marian Alecsiu (Co-fondator F64 )

"TRIBURI"

Încă din cele mai vechi timpuri, fie că vorbim de religie, politică, artă sau sport, oamenii au dorit să adere la comunități, ca modalitate de exprimare într-un cadru de încredere! Astăzi mai mult ca oricând, era digitală elimina barierele geografice, iar rețelele de socializare fac mai ușor pentru orice TRIB să capete mai mulți adepți. Rămâne însă deschisă întrebarea: cine conduce tribul? Iar noi credem că o dovadă de leadership este capacitatea de a mobiliza în jurul unor idei, atitudini, schimbări, ceea ce noi facem de 15 ani în România, un TRIB al celor pasionați de fotografie!

13:30 - 15:00 1:30 ore lunch
15:00 - 15:20 0:20 min Mihaela Tatu (trainer certificat Persolog dupa modelul DISC )

"Social Media pentru generatia X "

Care sunt dificultatile cu care s-a confruntat generatia ‘60-‘70 in a accepta Social Media si cat de greu i-a fost sa constientizeze ca este o baza de informare si constientizare - pe langa partea de entertainment – pentru ca prin intermediul ei poti schimba opinii si mentalitati in societate

15:20 - 15:40 0:20 min Rares Banescu (CEO Retargeting.biz )

"Automatizarea in Social Media"

Nevoia de automatizare in domeniul Marketing-ului online a ajuns la cote incredibil de mari, cu precadere in subdomeniul marketingului social. Analizam metode consacrate dar si noi de automatizare a anumitor activitati de marketing pentru Facebook - cea mai mare platforma sociala din lume.

15:40 - 16:00 0:20 min Mirela Bucovicean (fondator Molecule F)

"1 brand, 8.500.000 de televiziuni "

"Crede-ma pe cuvânt” sau puterea endorserului in vânzări & Afinitatea fata de LifeStyle

16:00 - 16:20 0:20 min Daniela Tudor (Consultant comunicare, branding personal & employer branding Cofondator Chic-Elite.ro)

"Cel mai neglijat brand din Social Media: Tu!"

Fiecare proiect valoros, sustenabil si care inspira cere timp si pasiune. Cat din timpul si pasiunea ta aloci brandului “Tu” in Social Media, si de ce ai face-o?

16:20 - 16:40 0:20 min Oana Sav (Chartered Marketer )

"Rezultate mai bune prin obiective mai bine definite."
Cum ne stabilim obiectivele in social media? Doua instrumente pentru obiective mai clare si mai usor de atins. Cu cateva exemple bune, care sa ne inspire.

16:40 - 17:00 0:20 min. Denis Todirica (Antreprenor Start-up Chile, Forbes 30 sub 30, Fondatorul STATUS app )

"Momentul Influencerilor "

De ce sunt importanti Influencerii? In ce directie se indreapta marketingul? Apropo: Viitorul suna bine.