Program

Sesiuni de prezentari 2017

 

Ora
Durata
Prezentare
09:00 - 09:45 0:45 min coffee break
09:45 - 10:00 0:15 min moderator Laura Dragomir, (Speaker si Trainer Managementul Comunicarii & Public Speaking), intampinare

10:00 - 10:30 00:30 min Dan Andronic (Jurnalist și consultant politic)

“Jurnalismul la rascruce de drumuri”

Despre provocarile din mass media romaneasca, fie ea online sau offline.

10:30 - 11:00 0:30 min Radu Moraru (Nasul.tv & Antreprenor)

“Cum sa vinzi ‘marfa’ in Mileniul Indoielilor si al Incertitudinilor? Cum sa supravietuiesti? Another ‘ultimate’ marketing?! Come on ! ...”

Nu stiu altii cum sunt. Dar eu, de mic, m-am gindit ca, inainte sa ajung mare, trebuie sa rezist sa ramin mic si sa rezist sa nu mor! Apoi sa supravietuiesc o zi, o luna, un an, 5 ani... Apoi a venit cineva si mi-a zis ca am crescut, bravo! Aoleu! Atunci mi-am zis in barba sa rezist sa ramin mare si sa rezist sa nu mor! Si voi veniti sa ma luati la misto cu marketingul vostru ! Nein Keine marketing - vorba lui Iohannis! Supravietuire, frate! Nu vedeti in ce mileniu jucam?! Sa fiti iubiti!

11:00 - 11:30 0:30 min Mikey Haș (Vloggerul nr 1 din Romania & Antreprenor)

Ce creste repede in online?”

Despre vremurile interesante pe care le traim, in care obiceiul de consum al oamenilor se muta pe internet, de unde isi culeg inspiratia si isi formeaza opinia.

11:30 - 12:00 0:30 min coffee break
12:00 - 12:30 0:30 min Serban Huidu (owner Cronica Carcotasilor & Co-owner cronicipebune.ro)

“Farmecul și Eficienta Marketingului clasic”

Intr-o lume tot mai acaparata de mirajul noilor tehnologii suntem marcati de puterea trecutului si a lucrurilor clasice, fundament pentru dezvoltarea viitoare. Ne place sau nu, afisajul stradal inca functioneaza, televiziunea inca atrage bugete colosale. Radioul traieste bine mersi, ba chiar s-a adaptat unor revolutii tehnologice uluitoare. Poate cea mai afectata latura mass media este printul, atacat de milioane de site-uri! Industria media, insa, se adapteaza din mers. Prezentarea mea axeaza pe farmecul clasicului marketing, ale carui valori sunt baza pentru viitoarele evolutii! Poate poate parea desuet, insa constientizarea marketingului clasic poate ajuta la dezvoltarea lui si în alte medii – o sa dovedesc acest lucru, expunand cateva confruntari intre clasic si avangardist.

12:30 - 13:00 0:30 min Geanina Staicu-Avram (The best Food blogger JamilaCuisine.ro)

“Misiunea unui deschizator de drumuri”

Nu demult retetele video in Romania reprezentau ceva inedit. Astazi ‘totul’ e video. Pana si cel mai vechi obicei (gatitul) e extrem de contemporat si adaptat tehnologiei. Pot face minuni in bucatarie cu ingrediente de baza...insa cum te diferentiezi?

13:00 - 13:30 0:30 min Marius Calugaru Blogatu.Ro (Blogger, YouTuber, pasionat de tehnologie-online-marketing)

“Unde-s multi, puterea creste. Pledoarie pentru bloggerii mici si medii.”

Exemple concrere de campanii implementate de bloggeri, care – desi nu se ‘dau’ a fi Influenceri - impreuna, pot avea o influenta mai mare decat un Influencer recunoscut si pot atrage mai multe cumparaturi / awareness din partea clientilor. O pledoarie, asadar, pentru bloggerii mici si medii.

13:30 - 15:00 1:30 ore lunch
15:00 - 15:30 0:30 min Mihaela Tatu (Trainer Tehnica si Arta Comunicarii)

“Femeile la putere. Si nu in bucatarie.”

Orice strain care ne "calca pragul" si ajunge sa dea un interviu pentru media romaneasca, are parte de urmatoarea intrebare: “Ce anume te-a impresionat în Romania şi la romani? Raspunsurile, inevitabil sunt urmatoarele: locurile inca salbatice, veselia romanilor si frumusetea femeilor. Ce cred eu ca defineste FEMEIA din Romania, pe langa frumusete, este spiritul. Dorinta de autocunoastere, performata si independenta. Acest lucru se vede cu ochiul liber in social media, unde cele mai multe ‘Influentatoare’ suntem noi, femeile. Poate atentia la detalii, poate faptul ca stim sa asculta,, poate empatia...impreuna vom gasi raspunsul la intrebarea “De ce?”.

15:30 - 16:00 0:30 min Dana Sota (Beauty & Wellness Consultant)

“Frumusetea se invata”

Despre inceputurile mele in zona beauty si cum am creat brandul Dana Sota, ce inseamna frumusetea in ziua de azi si exigentele impuse de societate, importanta frumusetii abordata holistic, relatia cu audienta mea si cum mi-am format-o si loializat-o, strategia de continut a articolelor si a postarilor mele pe Fb sau Instagram, importanta credibilitatii si cat de greu se construieste (practice what you preach).

16:00 - 16:30 0:30 min Alex Rada (Consultant Automatizare Marketing & Product Manager InboxTarget)

“Revolutia industriala din promovare: Automatizare Marketing”

Tehnologia schimba obiceiuri, si poate creste afaceri. Resursele sunt limitate, foloseste-le eficient sau ramai in urma. Nu poti ignora automatizarea daca vrei sa ramai in competitie.

16:30 - 17:00 0:30 min Adrian Niculescu (Copywriter, Business Coach, Trainer, Speaker, Online & Real Estate Entrepreneur)

"Emotia e aceeasi...tehnologia nu”
In 2017 marketingul inseamna foarte multa persuasiune si tehnologie. Daca emotiile si triggerele, care fac un consumator sa achizitioneze un produs sau serviciu au ramas neschimbate, tehnologia a evoluat cu viteza luminii. Niciodata nu a fost mai usor sa automatizezi activitatile de generare de leaduri, follow-up si transformarea leadurilor in clienti; insa necesita de cele mai multe ori nu neaparat resurse financiare suplimentare, cat un nou mod de gandire.