Formula efervescenta
Eveniment premium, desfasurat intr-o formula interactiva si efervescenta, MID si-a conturat o identitate ferma in peisajul evenimentelor de business, atragand astfel atentia marketerilor. Scopul principal al MID este acela de a oferi marketerilor idei si strategii cu aplicabilitate imediata si de a aduce plus valoare prin actiuni de marketing neconventionale.
MID este in acelasi timp o sursa de cunoastere, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm-sales-management, oferind participantilor continut real si informatii actuale. Cu fiecare editie, MID reuseste sa creeze o platforma din ce in ce mai complexa de informare si consultanta in domeniu.
De ce sa participi?
Comportamentul clientilor s-a schimbat. Ponderea mixului si a deciziillor de marketing inca nu! O strategie de marketing adaptata noilor comportamente de cautare presupune regandirea procesului de marketing in functie de noile oportunitati si remodelarea lor in consecinta. Cum iti clarifici obiectivele de marketing online? Cum estimaezi potentialul de conversie? Ce schimbari introduci in mixul de comunicare? Vino la cea de-a 10 a editie a Conferintei “Marketing in Direct” si vei afla!
Ce vei afla?
- • Cum sa segmentezi audienta in cat mai multe grupuri tinta si sa adaptezi comunicarea
- • Cum sa formezi parteneriate si asocieri de imagine
- • Cum sa le oferi clientilor oferte personalizate in functie de nevoile acestora
- • Cum sa iei legatura cu clientii vechi & ce sa faci pentru a-i loializa
- • Cum sa le ceri feedback pentru a te asigura ca micile erori nu au dus la respingerea brandului
- • Cum sa le oferi valoare adaugata la fiecare achizitie
- • Cum sa pastrezi comunicarea directa
Unde?
Clubul Diplomatic Bucuresti
Pozitionat in partea de Nord a Bucurestiului,
Clubul este o locatie exclusivista si un punct de intalnire pentru diplomatii si liderii locali.