MID – Editia 2009

Editia I – 21 octombrie 2009

BACK TO BASICS

Cine este calul de pe tabla de sah a comunicarii dintre o companie si clientii sai, cum functioneaza adresarea directa versus cea de masa, cum poti sustine un brand altfel decat prin advertising traditional? Acestea au fost intrebarile la care a raspuns prima editie a Conferintei Internationale “Marketing in Direct”.

Sub sloganul “Dau un regat pentru un cal”, subiectele tratate de speakeri in cadrul conferintei au re-explicat bazele Marketingului Direct intr-o abordare “back to basics”. Practicienii din domeniul marcomm au descoperit avantajele adresarii directe si cele mai eficiente tehnici de Marketing Direct.

Prima editie a reunit experti internationali si locali. John Griffiths a sustinut prezentarea cu tema Marketingul Direct, baza afacerii tale, punand in evidenta eficienta instrumentelor de Marketing Direct in raport cu tehnicile clasice de promovare. Prezentarea speakerului Leif Andersen – Elemente de baza in Direct Mailing – a dezvaluit cele mai importante elemente in orice campanie de Direct Mailing. Prezentarea britanicului Barry Larson – Abordarea high & low tech in campaniile de Direct Mailing – a analizat felul in care sunt selectate canalele de comunicare. Cele trei workshop-uri dintre care participantii au putut alege au fost: Online & Mobile Marketing, sustinut de Maia Novolan si Shuja Shaikh, Strategii si campanii integrate de Adela Rogojinaru si Marius Buiculescu si Tehnicile si Instrumentele marketingului direct, sustinut de Calin Veghes, Radu C Schmitzer, Stela Toderascu, Octavian Badescu si Silviu Stefan.

Galerie foto