Testimoniale MID – Editia II
-
“Ce pot sa spun despre cea de-a doua editie a conferintei ‘Marketing in Direct’?!…
Ei, bine, surpriza!… Desi la editia precedenta feedback-ul meu a fost critic, de aceasta data o sa imi calc pe inima si o sa spun simplu! Un eveniment excelent!
Prezentarile au fost scurte si la obiect, speakerii au fost de un entuziasm molipsitor, iar ideile noi cu care am plecat dupa aceasta conferinta nu au fost deloc putine.
In fapt, unele dintre ele le-am pus deja in practica. Iata inca un mare atu al acestei conferinte! A venit cu idei si abordari ingenioase, ce au fost pentru mine adevarate “muze” pentru unele dintre noile actiuni de marketing direct lansate in aceasta toamna. Mult succes in continuare!”
Corina Vasii
Profesor Marketing si Director Marketing,
EUROCOR - Institutul European de Cursuri prin Corespondenta -
“Extrem de interesanta conferinta! Chiar daca o parte din lucrurile discutate erau cunoscute; abordarea organizatorilor, stilul vorbitorilor, informatiile impartasite au adus un plus de valoare pe parcursul intregii zile. Felicitari organizatorilor, care au reusit sa adune si faca posibila interactiunea atator oameni interesanti, intr-o singura zi. Excelenta alegerea vorbitorilor!”
Roxana Toma
Consumer Marketing Manager, HP -
“O zi la conferinta de Marketing in Direct! a fost foarte antrenanta si ‘œconcentrata’. Am dorit sa gasesc noi surse de inspiratie, sa descopar trenduri noi astfel incat sa obtin rezultate mai bune in campaniile de DM pe care urmeaza sa le desfasuram. Nu am fost dezamagita. Ba chiar am fost incantata de prezentarile sustinute de John Griffiths si Patrick Collister. Interesant modul in care cei doi si-au inversat rolurile, din planner in creativ si viceversa.
M-au amuzat interventiile inedite ale sponsorilor.
Multa inspiratie Mihaelei si colegilor ei in alegerea unor speakeri reprezentativi pentru industrie si anul viitor! Felicitari pentru evenimentul din acest an!”
Monica Axan
PR Manager, LEUMI Bank -
” Desi m-am inscris la conferinta pentru a-l vedea si auzi vorbind pe John Griffiths m-am bucurat sa decopar alti speakeri de la care am avut de invatat lucruri pe care le pot pune in practica chiar de a doua zi: Tania Bianchi sau Dela Quist sau Patrick Collister.
Si cel mai important pentru mine este ca dupa fiecare conferinta sa pot pleca cu o idee pe care sa o aplic si de pe urma careia sa am rezultate – atunci consider ca a meritat banii , acum am plecat cu 2 sau 3 , pot spune ca sunt pe profit.”Alina Necula
Marketing Manager, ADAMA Management -
“Super dinamic si captivant: Patrick Collister.
Organizat si convingator: John Griffiths.
Persuasiv si hotarit: Dela Quist.
Captivant si incisiv: Colin Egan
Precisa si insinuanta: Tania Bianchi
Un Boerescu destins si pe faza , un Panaitescu mereu tinar, un Virtopeanu eficace si o Novolan opulenta…
In final: 10 ore cit 4 zile … deci cistig cert pentru toti : ascultatori,vorbitori,sponsori si organizatori.”Dan Ioan Popp
CEO Impact -
“In timpul conferintei am realizat ca operam deja intr-un nou concept: P2P (People2People), care face ca arhiuzitatele B2B, B2C, B2B2C sa para din secolul trecut. De la acest punct de plecare se poate construi un nou model de business. De aceea am plecat de la conferinta cu sentimentul foarte acut ca trebuie sa imi schimb neaparat planul de lucru pentru ziua urmatoare.
Cred ca organizatorii nu isi puteau dori mai mult!”
Costel Postolache
Director General, NEMIRA -
“Sunt foarte incantat ca am participat la acest eveniment. Mi-au placut in special speakerii straini care au fost creativi in prezentare, curajosi in idei si maturi in experienta.
Recomand profesionistilor din marketing sa participe macar la una din editiile viitoare.”
Mihai Dinculescu
121 & brand building manager, ROMPETROL -
“Ma bucur ca am putut participa la aceasta editie. Am avut posibilitatea sa cunosc oameni interesanti, sa imi verific cunostintele si foarte important sa aflu lucruri noi, care cu siguranta ma vor ajuta in activitatea mea viitoare. Mi-a placut foarte mult maniera de abordare a speakerilor, dar si publicul deschis si care a interactionat cu speakerii.”
Camelia Artamon
Marketing Coordinator, NEOCITY -
“De ce am venit la Conferinta Marketing In Direct? Pentru ca imi place sa fiu conectata la realitatile profesiei mele! Ce m-am asteptat sa gasesc la Conferinta de Marketing in Direct? O oportunitate de networking! Ce am
gasit? Speakeri extrem de empatici si simpatici, colegi de breasla, premii interesante si informatii gata de aplicat!Astept cu nerabdare urmatoarea editie!”
Mihaela Savu
Director Marketing, Romanian International Bank S.A.