MID – Editia 2011

Editia a 3a a Conferintei Internationale “Marketing in Direct” (1 iunie 2011, Clubul Diplomatic Bucuresti) a prezentat cele mai eficiente instrumente de comunicare directa, aplicate in mediul online, trecand prin e-mailing, e-commerce si social media.

Speakeri internationali de top au prezentat modalitatile prin care marketerii pot obtine cele mai bune rezultate in mediul online – Dela Quist (Email Marketing Leader si CEO Alchemy Work London, UK), Rogier van der Veen (Director de Marketing E-village, Amsterdam, Olanda) si Michael Straathof (Presedintele Asociatiei olandeze de Email) – iar Marius Ghenea (Unic actionar al Fit Distribution) si Silviu Hotaran (Managing Director GKTI Semper Human) au vorbit despre antreprenoriat modele de leadership in online, pe cand in cele 3 workshop-uri concomitente practicienii romani au venit cu exemple concrete si studii de caz – Oana Dereli (Pictas), Andrei Georgescu (White Image), Calin Rotarus si Aurora Enghis (ArboInteractive), Bogdan Nedelcov (Mail Agent), Victor Kapra (consultant online), Alin Chiriac (Strateg Ad), Dragos Stanca (Q2M & Publio), Mihai Nasaudean (Good Afternoon), Adrian Alexandrescu (Interactions), Alin Zainescu (Media IQ & Status Pimp), Dorin Boerescu (2 Parale), Cristian Ignat (2 Parale), Madalin Matica (ex Dot Commerce), Andrei Radu (Link2eCommerce) si Cristian Herghelegiu (ePayment).

Specialistii au oferit insight-uri inspirationale din culisele antreprenoriatului, astfel incat viziunea asupra strategiei de comunicare integrata sa fie completa. Participantii au fost provocati sa interactioneze, incurajandu-se schimbul de idei, vorbindu-se despre obiective si strategii si discutandu-se studii de caz relevante.

Galerie video

  • Rezumat MID 2011

    Conferinta Internationala Marketing in Direct (MID) - sta sub semnul "e"-urilor

    Clubul Diplomatic Bucuresti a gazduit miercuri 1 iunie 2011, Conferinta Internationala de "Marketing in Direct". Evenimentul a stat sub semnul comunicarii digitale, iar in cadrul lui s-au dezbatut 3 "e"-uri deloc alimentare: e-mail, e-commerce si e-marketing.

  • Partenerii MID 2011

    Conferinta & Partenerii

    Fara sprijinul lor MID nu ar exista. Le multumim ca au contribuit la desfasurarea unui eveniment de calitate. Multumim Aerotravel ca ne-a transportat speakerii, Continental Hotels ca i-a gazduit, iar echipei RPG ca a avut grija de ei. Event Stuff pentru mobilierul imprumutat si Event Designs, studio de creatie specializat in design, pentru ca a creat o atmosfera aparte la Club asigurand designul de eveniment, materializat intr-o solutie integrata de 'brand environment'. Jacobs Kronung ne-a ajutat sa fim pe faza si sa asimilam multimea de informatii, pe care ni le-am notat cu totii, folosind pixurile de la Giotto in caietele (si nu numai) produse de Agrafa. Multumim Star Storage si Genesys pentru dorinta de a fi in mijlocul marketerilor. Multumim HP ca a mai adaugat un "e" conferintei, aducand imprimnata ePrint in mijlocul nostru si oferind-o cadou. Iar BCR ii multumim pentru credit! Si asiguram Kraft Foods ca ciocolata Poiana, biscuitii Tuc sau Belvita au fost rontaiti cu drag.

  • Aerotravel - MID 2011

    "La atata munca meriti o vacanta" - Aerotravel

    Si pentru ca se apropie vacanta si cea mai frumoasa perioada a anului avem nevoie de relaxare. Aerotravel ne-a incantat la MID cu oferte tentante. Skyathos, Frankfurt, Barcelona, Bruxelles, Luxemburg, Zurich? City break, circuite turistice sau croaziere? Ce alegi?

  • HP - MID 2011

    premiu ePrint de la HP

    In marketingul direct o pondere mare o are modalitatea in care alegi sa comunici si sa implici consumatorul. De aceea, HP a implicat participantii MID intr-un concurs interactiv care le-a antrenat comunicarea si creativitatea. Al 4-lea "e" (imprimanta ePrint careia ii trimiti pe email fisierele de oriunde din lume).

Galerie foto