MID – Editia 2012

Editia a 4a a Conferintei Internationale “Marketing in Direct” a prezentat cele mai eficiente instrumente de comunicare directa.
Pe fondul bugetelor de marketing reduse de la an la an, “insotite” de o tot mai mare presiune pe R.O.I., marketingul direct ar putea reprezenta o solutie excelenta… De ce nu o face? Sau de ce nu si-a arondat o felie mai mare din bugetul dvs? Pentru ca obtinerea rezultatelor depinde si de implicarea Departamentului Marketing/Vanzari.
La cea de-a 4a editie speakerii au explicat cum pot fi atinse obiectivele garantat: Cristian China-Birta (Chinezu), Marc Borgers (Fondatorul Asociatiei olandeze de email), Chris Arnold (Co-founder Creative Orchestra), Alexandru Israil (Guerrilla Marketing Master Trainer), Liviu Pandrea (Netopia), Radu Ionescu (Kinecto), Paul Cristian Stefanescu (Brand4Brands), Rares Nedelcov (Mailagent), Bogdan Mihalascu (speaker motivational), Cosmin Lacatusu (Create Direct), Lucian Despoiu (Koondiment), Paul Acatrini (Cult Research), Constantin ‘Noro” Ferseta (GM Ferseta e-Consulting Cabinet), Bogdan Nitu (Webstyler), Marius Deak (Green Pixel) si Cristian Moanta (consultant independent).

~20 practicieni  locali, participantii au aflat ce inseamna sa fi un “connected marketer”. Speakerii au prezentat exemple concrete despre cum sa activati “angajarea” clientilor in relatia cu produsul/serviciul dvs, cum sa le transmiteti direct si persuasiv  mesajul campaniei, cum sa va folositi eficient de toate parghiile de comunicare posibile, cum sa masurati care directie de promovare va aduce cele mai multe rezultate, etc. Dupa Conferinta, participantii au putut aplica informatiile noi in munca de zi cu zi.

Galerie video