Testimoniale MID – Editia IX

Serban Huidu (owner Cronica Carcotasilor & Co-owner cronicipebune.ro): “Pentru mine marketingul e mai mult decat o stratagema de a ajunge la sufletul si mintea oamenilor. E o vocatie – o ai sau nu! Trebuie sa iesi din ‘cutie’ si sa nu-ti fie frica sa pasesti pe drumuri nebatatorite de altii. Cu atatea optiuni in jurul nostru, trebuie sa gasesti solutii ca brandul tau sa se distinga in multime…Cum? Aici intervine talentul, curajul si asumarea. Nu ne-am cunoscut inca? Ne vedem la MID sa iti dau exemple concrete si ‘carcotase’ din cele mai creative campanii pe care le-am creat, care si-au lasat amprenta in publicitatea de azi!”

Geanina Staicu-Avram (The best Food blogger JamilaCuisine): „Acum 5 ani, cand a inceput proiectul JamilaCuisine, retetele video nu se bucurau de popularitatea actuala si nici nu erau reprezentate la scara atat de larga in Romania. Imi place sa cred ca am fost deschizatori de drumuri si ca noi, eu si sotul meu, am reusit sa le aducem retetelor video notorietatea de care se bucura astazi. Dupa 5 ani de munca, JamilaCuisine este cel mai mare, mai vizualizat si mai iubit proiect video din Romania. Suntem mandri sa spunem ca datorita noua retetele in varinta video, nu sunt doar iubite ci si preferate atat de publicul larg, cat si de branduri.”

Mihaela Tatu (Trainer Tehnica si Arta comunicarii): “De 17 ani port, aproape in mine, brandul ‘De 3XFemeie’. De-a lungul timpului am intalnit femei care au ajuns stalpi in aceasta societate, fiind catalogate astfel. Sau femei-antreprenor de succes, model inspirational pentru mediul de afaceri din Romania. Dar si femei-dascal, care au format zeci de generatii de tineri de nadejde, responsabili si asumati. Ori femei care s-au dedicat familiei, cresterii si educarii copiilor, fiind astfel exemplu personal. Iar rezultatele si atitudinea lor, au inspirat multe alte femei, care au constientizat rolul si importanta actiunilor lor, in dezvoltatea unei familii armonioase si echilibrate. Stiti cum se spune, ‘educatia unui copil incepe odata cu educatia mamei’. Indiferent ce-au facut aceste femei, au EXCELAT in ceea ce-au ales sa faca. Si asta le-a deosebit de celelalte! Iar acesta a fost motivul succesului lor. Este perfect valabil si in cazul unui produs sau a unui serviciu. Al unui brand.”

Laura Dragomir (Speaker si Trainer Managementul Comunicarii & Public Speaking): “In spațiul public, totul pornește de la cine esti. Când devii o construcție solidă și ceilalți te percep ca Influencer, ai ceva extrem de valoros: atenția oamenilor. Cei mai buni Influenceri lucrează, în primul rand, la povestea lor unică, fără a sări peste niciun detaliu. Ei știu că publicul lor este nestatornic și că îi poate părăsi mult mai repede decât i-a îndrăgit. Astfel, învață în permanență să comunice, pentru că cea mai mare nevoie a oamenilor este să știe cum să se poarte unii cu alții. Ar trebui să fie ceva natural, dar nu este!”

Radu Moraru (Nasul.tv & Antreprenor): “Toate produsele si serviciile merita un marketing bun. Cu alte cuvinte, fiecare brand isi merita clientii lui. Insa cum il scoti din ‘gramada’? Ce-i ‘faci’? In mediul online, daca nu stii sa te misti, te pierzi…la fel si cu campaniile. Esti sigur/a ca nu risipesti banii pe campaniile Google sau Facebook? Cand ai terminat bugetul, ai inchis campania. Cu un influentator nu e asa simplu – daca cineva a fost de acord sa isi asocieze imaginea cu tine, iti va purta ‘brandul’ mult timp dupa incheierea contractului. De ce? Pentru ca lumea va face in continuare aceste asocieri. E si cazul meu – uneori nici eu nu mai stiu daca sunt Nasul sau doar Radu.”

Marius Calugaru (Blogger Blogatu.ro, YouTuber, pasionat de tehnologie-online-marketing): „Sunt pasionat de publicitatea online si imi place sa interactionez cat mai mult, cu cat mai multe branduri care isi desfasoara activitatea in mediul online sau care isi promoveaza produsele sau serviciile pe internet. Chiar daca am urmat medicina, adevaratele mele pasiuni sunt marketing-ul, comunicarea si publicitatea online. In prezent reprezint mai multe branduri in relatia cu bloggerii si nu numai. Zi de zi, invat din ce in ce mai multe, atat de la clienti, cat si de la bloggeri. Pot spune ca sunt un autodidact si ca vreau sa acumulez cat mai multe informatii utile, pe care sa le aplic ulterior in relatia cu partenerii (atat cu brandurile, cat si cu bloggerii). Am participat la mai multe conferinte despre publicitatea online, de cateva ori ca speaker iar experienta a fost una deosebita. Sunt convins ca informatiile despre o relatie cat mai corecta dintre branduri si bloggeri vor fi interesante pentru cei prezenti la conferinta Marketing in direct.”

Dana Sota (Beauty & Wellness Consultant 4Ocean Ambassador): “Am inceput sa scriu paginile de beauty in presa glossy din 2004, apoi am scris si publicat cartea ‘Frumusetea se invata’, iar din 2009 scriu pe blogul meu, www.danasota.com. Frumusetea nu mai inseamna doar un make-up asezat bine pe fata sau o coafura elaborata! A evoluat in ceva holistic, intr-o combinatie de ingrijire, cu nutritie corecta, cu sport si miscare, cu liniste sufleteasca si minte calma, cu grija fata de natura si de semeni, cu blandete si gratie. ‘A fi frumoasa’ presupune un cumul din toate acestea, plus multe zambete pentru cei din jur.”

Alex Rada (Consultant Automatizare Marketing&Product Manager InboxTarget): “Marketing Automation este un fel de revolutie industriala din secolul 19 in acest domeniu. Doar ca are loc mult mai rapid si permite celor care il utilizeaza primii sa castige teren in fata competitiei!”

Adrian Niculescu (Copywriter, Business Coach, Trainer, Speaker, Online&Real-Estate Entrepreneur): “In 2017 marketingul inseamna foarte multa persuasiune si tehnologie. Daca emotiile si triggerele care fac un consumator sa achizitioneze un produs sau un serviciu au ramas neschimbate, tehnologia a evoluat cu viteza luminii. Niciodata nu a fost mai usor sa automatizezi activitatile de generare de lead-uri, follow-up si transformarea lead-urilor in clienti, insa necesita de cele mai multe ori nu neaparat resurse financiare suplimentare, cat un nou mod de a gandi”.

Mikey Has (Vloggerul nr 1 din Romania & Antreprenor): „Nu multe domenii se pot lăuda cu o creștere atât de rapidă ca cel al coținutului video online. Trăim vremuri interesante în care obiceiul de consum al oamenilor se muta pe internet, iar dacă ești pregătit să îl întâmpini, câștigurile pot fi considerabile. Asta facem noi la Viral Studios. Cu 500mp de studio, peste 10 influenceri în portofoliu si diverse proiecte de acaparare a nișelor, satisfacem nevoia de consum a românilor și nu numai. Și când te gândești că totul a pornit dintr-o joacă J”.