Un nou an, o noua editie a Conferintei “Marketing in Direct”! A 7a!

Bine v-am regasit, dragi prieteni! Ne-am trezim mai greu din amorteala vacantei de iarna, dar va colindam cu vesti bune.

Pentru inceput va informam ca ne-am strans cu mic cu mare si am analizat formularele de feed-back completate de participantii la cea de-a 6a editie. Nu numai ca ne-au inspirat si ne-au incurajat sa cautam o tema care sa incerce sa raspunda la cat mai multe dintre curiozitatile voastre, insa ne-au determinat sa luam o decizie radicala: aceea de a nu mai organiza conferinta la Clubul Diplomatic. Nu a fost o decizie usoara, pentru ca tinem la echipa de acolo, insa prea multe comentarii pe aceasta tema ne-au determinat sa facem o schimbare. Am ales sa va invitam de acum incolo in cea mai noua si selecta locatie din Bucuresti: STEJARII Country Club. Totodata, in batai de tobe si cu speranta ca am fost si de aceasta data inspirati, va anuntam tema editiei de anul acesta:

“Marketing digital sau Promotii offline? Asta-i intrebarea”

Un lucru este cat se poate de clar: orice ai face, orice ai vinde si orice metoda ai adopta, scopul este acela de a ajunge la consumator. Astazi toata lumea este constienta de acest fapt, drept dovada stau tendintele marketingului modern. Da, acum putem vorbi de un marketing nou, un marketing ale carui tehnici sunt in tot mai stransa corelatie cu obiectivele de vanzari.
Si asa ajungem la intrebarea celei de-a 7a editii si discutam despre doua trenduri care in momentul de fata par sa faca legea. Marketingul digital este fara indoiala cel cu un timp de reach al consumatorului cel mai scurt, cel mai rapid. Insa reactia, respectiv achizitia, este mai intarziata decat in cazul promotiilor offline. Cea din urma tehnica poate ca nu este 24/7 la dispozitia cumparatorului, marketingul digital beneficiind de flexibilitatea si accesibilitatea mediului virtual, insa promotiile, targetand publicul chiar in punctele fizice in care achizitia devine posibila imediat, reactia este si ea imediata.

Sigur, ar putea sa zica unii internauti, digitalul se adreseaza unei audiente mari, in timp ce promotiile se adreseaza unui anumit numar de clienti, care fara doar si poate il depaseste pe cel din mediul online Aceasta si pentru ca omul nu s-a ridicat de la calculator imediat ce a vazut o reclama si nu fuge sa isi cumpere respectivul produs; va amana pentru urmatoarea vizita la supermarket.

Iar discutia poate sa tot continue in aceasta directie. Pana ne lamurim, va invitam la concurs!
Oferim 1 loc gratuit la “Conferinta „Marketing in Direct”, editia a 7a. Accesati pagina de Facebook Marketing in Direct si raspundeti la intrebarea “Ce scriitor celebru a spus: “Diferenta dintre cuvantul potrivit si aproape potrivit, este precum diferenta dintre licurici si fulger” ?”. Vom trage la sorti si va vom anunta pe 6 Februarie castigatorul!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *