Program

Sesiuni de prezentari 2017

 

Ora
Durata
Prezentare
09:00 - 09:45 0:45 min coffee break
09:45 - 10:00 0:15 min moderator Luana Ibacka, Jurnalist & Trainer, intampinare

10:00 - 10:30 00:30 min Dragos Smeu (General Manager și Trainer la Mavericks)

“Pune datele la lucru pentru tine”

Vorbim despre inteligență artificială și despre un mileniu al datelor dar trăim într-un mare paradox: avem foarte multe date la dispoziție dar nu mai reușim să aflăm povestea lor, să reușim să le analizăm și interpretăm în favoarea noastră. Cum putem face asta cu ajutorul automatizărilor și colegilor noștri artificiali? Aflăm în prezentarea lui Dragoș Smeu despre cum putem pune datele la lucru pentru noi

10:30 - 11:00 0:30 min Patricia Bertea (Managing Partner & Co-fondator Brandweb și CozoApp)

“It’s not about Beauty, it’s about Brains”

E despre momentul acela cand clientului nu-i place designul si tu, ca specialist, ii spui ca nu trebuie sa-i placa, ci trebuie sa functioneze, sa dea rezultate. E despre momentul acela cand vrei sa intelegi mai mult, mult mai mult despre comportamentul utilizatorilor de produse digitale pentru ca vrei sa optimizezi. E despre momentul acela cand #OchiiNuMint si poti testa cu adevarat care campanie de comunicare e mai eficienta. E despre comportament real, nu despre cel declarat in chestionare. E despre ceea ce lipseste, probabil, in multe dintre companiile romanesti: cercetare, cercetare, cercetare.

11:00 - 11:30 0:30 min Mihai Vinatoru(Managing Partner & Head of SEO Compania Digital Workforce)

"Google Rank Brain - campaniile SEO in era inteligentei artificiale”

Google este cel mai mare motor de cautare din lume si compania cu acces la cea mai avansata tehnologie de inteligenta artificiala, iar implementarea AI in algoritmul de ranking Google a schimbat regulile SEO pentru totdeauna. In cadrul DWF, gestionam campanii SEO pentru 120+ branduri din Romania si monitorizam zilnic evolutia a peste 150.000 de cuvinte cheie in Google. Acest lucru ne permite sa observam impactul modul in care algoritmii de ranking Google evolueaza.

11:30 - 12:00 0:30 min coffee break
12:00 - 12:30 0:30 min Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy)

“Cunoaște roboții care îți eficientizează campaniile online”

Gândește-te că te trezești dimineața și campaniile tale online rulează deja, colegii tăi roboți au avut grijă de asta. Ești liber să te concentrezi pe strategii și alte proiecte creative. Nu e SF, ci chiar realitatea din multe companii. La Canopy am integrat în echipă mai mulți colegi roboți care au preluat din task-urile repetitive si mai putin atractive pentru colegii oameni. Îți povestim cum poți eficientiza multe activități dintr-o companie prin automatizări. Focus pe creativitate și ROI.

12:30 - 13:00 0:30 min Andreea Moisa (Managing Director & Fondator Beans United )

„De la marketing automatizat la marketing inteligent”

O selectie de functionalitati AI pe care le vom putea folosi intr-o platforma de marketing automation.

13:00 - 13:30 0:30 min Iulian Ghisoiu (General Manager TargetWeb)

“Cum sa faci fata schimbarilor Google in epoca AI”

Tips & tricks, studii de caz

13:30 - 15:00 1:30 ore lunch
15:00 - 15:30 0:30 min Doina Vilceanu (Business Development Manager Content Speed)

"Creativitate pe pilot automat"

Idei si tehnici pentru automatizarein dependenta de ciclul de vanzare & Limitari si solutii practice".

15:30 - 16:00 0:30 min Ioana Frincu (Chief Operations Officer la Under Development Office)

“ICOs: the rise and collapse of a market-driven fundraising mechanism”

The past 18 months have seen the birth of a new fundraising mechanism called the ICO. It has taken the market by surprise and has risen to help hundreds of companies to raise funds. Still, the impossibility to foresee the market evolution led to a crash for these. How do things correlate and what is the best marketing approach when fundraising for a blockchain startup?.

16:00 - 16:30 0:30 min Raluca Ghilea (CEO & Fondator Perceptum)

“Marketing Intelligence vs Intelligent Marketing. Despre noua generație de marketing hi-tech și provocările ei”

Despre importanța comunicării poveștii de brand și a integrării ei profunde în povestea consumatorului. Realitatea virtuală, aplicațiile mobile, marketingul hi-tech, video-mapping-ul imersiv cu activatori de miros și senzori de proximitate sunt câteva dintre strategiile câștigătoare care elimină barierele dintre brand și public și au puterea să atragă acest public într-o poveste intensă, consistentă, cu efect pe termen lung. Despre modul în care se transformă brand storytelling-ul în contextul noilor revoluții hi-tech și nevoia de campanii de marketing custom-made la nivel individual, posibile și eficiente prin integrarea instrumentelor de Marketing Automation.

16:30 - 17:00 0:30 min Horia Neagu(Owner & Digital Marketing Consultant la Napoleon.Digital)

"Inteligenta artificiala - De la Asimov si Terminator la Google si Facebook”
cum folosesc Google si Facebook deep learning si AI pentru a "intelege" in profunzime comportamentul uman. Vom afla de ce Google a construit un sistem neural ce simuleaza gandirea umana, raspunsul la intrebarea lui Philip K. Dick "viseaza androizii oi electrice?" si cum ne afecteaza inteligenta artificiala comportamentul online. Daca ai fost vreodata curios sa afli cum poate un robot sa scrie poezie sau sa creeze o opera de arta si daca doresti sa intelegi cat de intim ne afecteaza vietile inteligenta artificiala, vino la MID Marketing in Direct sa-l asculti pe Horia Neagu!

17:00 - 20:00 180 min. Cocktail Garden Party

INVITATI SPECIALI:

Cantareata "Jezebel"
&
Pianistul "Alexandru Burca"